detlillalivet

Alla inlägg under augusti 2010

Av detlillalivet - 24 augusti 2010 21:50


   Jag har blöta fötter och blir kissnödig en gång i kvarten. Har ätit bullar och en alldels för dyr macka på stället som inte längre är subway.  Mina penseldrag lyder inte längre och jag måste byta låt för skivan hackar. det mesta känns jobbigt. men det är väl den tiden.

Av detlillalivet - 22 augusti 2010 18:56


han kysser mig och jag kysser han. och jag tänker hela livet är ett disco så speglar jag mitt fåniga lende i hans ögon om igen och igen..

vi sover inte. Sen sover jag. han gör musik. sen sover han och jag springer till bussen.

Av detlillalivet - 18 augusti 2010 20:15

katten stryker sig mot benet. inte lika fint som det brukar vara då benet blir lika blöt som katten. jag kommer gå i gummistövlar imorgon. borde ha traskat i det idag. funderar på om det är synda floden som är kommen.

Nu väntar jag in kissnödigheten. och sedan ska jag sova. sova och vakna brutalt tidigt. för imorgon väntar skolan. bara ett jävla år kvar, sen kan ju byn ta sig i röven. uhh-

Av detlillalivet - 18 augusti 2010 11:37


herregud.

jag ska ju skartta mig lycklig. och duscha och sedan åka till sandviken och göra allt som måste göras.

Av detlillalivet - 17 augusti 2010 16:36


huvudet sjunger i moll.

klart vi inte skulle ha bokat teater biljetter. klart du inte ringer. klart vi kommer spricka upp i takt med att molnen tätnar och höstmörkret faller. Längtar nästan efter skolan då jag inte kan forsätta undvika mina kompisar genom att priotera dig. kanske dags att skaffa mig ett liv. ändå har du givit mig all luft i världen. kanske är det de som är felet.

som toppen på moset har jag gnagande känsla att det är något som gror och växer i min mage. ska kolla upp det.

Av detlillalivet - 14 augusti 2010 00:17


men ring mig då och var så. så där extremt gullig. Känner mig vilsen. och vilsnare blir jag när en kille tar en lite för mycket på brösten. tänker inte att jag är svekfull. nej snarare att det är han som är otrogen. fast han är friare än fågeln. Sannigen är nog bara att han aldrig rört ett bröst förr och blev helt lyrisk av  lyxen. och här ligger  vi i en hög och ger och han tar. en massa!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards